2015 ★*´*¨`*♡★ 2016

10:10

Elérkezett az újév is. Nem is tudom igazán, hogy mit is írhatnék. Már december közepén megírtam az éves számvetést, végigvettem, hogy mi is történt velem az előző 12 hónap alatt. Úgy érzem, hogy nagyon hamar elillant, de igazából nem is csodálom, hiszen oly sok minden történt ez idő alatt. Volt részem rengeteg örömben, sírásban, boldogságban és szomorúságban, de mindent összevetve bizton állíthatom, hogy eddigi életem legmeghatározóbb évét tudhatom magam mögött. Megismertem az igazi szeretetet, amely mélyen önvalómból fakad, és ahogyan egyre nyitottabb lettem magammal szemben, úgy tárta ki előttem a világ is kapuit. Nagyon sok új emberrel találkoztam, akik pozitív hatást gyakoroltak rám, és segítettek utamon. Új barátságokat kötöttem, valamint néhány korábbit is sikerült jobban elmélyíteni. Tengernyi meglepetés ért, melyek megmutatták, hogy mire kell odafigyelnem és hogy mit tanulhatok általuk. Sok új élményt, személyt és szokást engedtem be az életembe, melyek mind a javamra váltak, és szép lassan életem elengedhetetlen részévé lettek. Hálás vagyok a nehézségekért, melyek felbukkantak utam során, hiszen rávilágítottak egyes hibáimra, és általuk jobb emberré válhattam. Hálás vagyok a hozzám közelálló embereknek is, hogy ez alatt a tanulási időszak alatt végig mellettem álltak, bíztak bennem, és hatalmas türelemmel bátorítottak. Tudom, hogy ez az új év, amelybe három napja léptünk át, már sokkal könnyebb lesz, hiszen a nehezén már túl vagyok, megtaláltam az utam. Pontosan ezért is tudom, hogy a 2015-ös év volt a legfontosabb és legértékesebb számomra. Elindítottam a változást kívül és belül egyaránt, így az elkövetkezendő időszak ennek a beteljesedéséről és kivirágoztatásáról fog szólni. Egyre tudatosabban és boldogabban élni, valamint megtervezni és a legaprólékosabban kidolgozni az álmaimhoz vezető út minden egyes lépését.

És persze nem utolsó sorban köszönöm nektek, Kedves Olvasóim, hogy figyelemmel kísértétek a blogom és a történetem alakulását. Kívánom, hogy 2016-ban is leljétek örömötöket az olvasásban, és maradjatok továbbra is velem! :)



Boldog Új Évet!

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.