Sweet November

14:45





Sziasztok Kedves Olvasóim!

Igen, tudom, egy picikét eltűntem az előző hónapban, de nem voltam ám rest. Rengeteg izgalomban és új élményben volt részem. 


Október közepén részt vettem egy újabb írással foglalkozó tanfolyamon, amelyet korábban már említettem, ez volt a Teljes Elmés Írás, avagy Betűvetés. Ez is két napos volt, így kitöltötte az egész hétvégémet, de nagyon megérte. Új, érdekes emberekkel ismerkedtem meg, akikkel hasonló érdeklődési körünknek köszönhetően sok jó tanáccsal és inspirációval láttuk el egymást. Az oktatónk is elképesztően pozitív és közvetlen ember, így egy igazán jó hangulat kerekedett ki az egészből. Csodálatos volt látni, amilyen örömmel beszél az írásról, és ahogyan átadja nekünk mindazt a tudást, melyet felhalmozott élettapasztalatai során. Az első nap ugyan nem éreztem azt, hogy nagyon sok újdonságot  tanultam volna, viszont teljes mértékben megerősített abban, hogy amit eddig csináltam, ahogyan eddig alkottam, az jó. Viszont a második nap elérkezett az áttörés, amelyre titkon számítottam, amikor beiratkoztam a kurzusra. Mint kiderült, az írói folyamat első két fázisát eddig is tökéletesen végeztem, viszont a harmadikra - amely egy mű befejezése befejezés szempontjából a legfontosabb - vajmi kevés időt és hangsúlyt szenteltem. Ez pedig nem más, mint a kritikus szemmel való utómunkálatok, amikor is teljesen eltávolodok a műtől mint író, és így végzem el a javítómunkálatokat. Ezen felül kitűnő technikákat tanultunk meg az "írói válság" kezelésére is. Így tehát örömmel állíthatom, hogy az alatt a két nap alatt rengeteg tapasztalattal és új tudással gazdagodtam, melyeket ezentúl tudatosan alkalmazni fogok írás közben. Ennek okán az eddigi fejezeteket is szép lassan át fogom dolgozni, de ne aggódjatok, a történet szempontjából semmin sem fogok változtatni. Jó hír, de valószínűleg már láttátok is, elhoztam Nektek a következő fejezetet is. :)

A tanfolyam utáni héten pedig már lázasan készültem a következő hétvégi Halloween partyra, amelynek én magam voltam a házigazdája. Sokat gondolkoztam, hogy minek is öltözzek be, végül leszűkítettem a lehetőségeket két eshetőségre. Az egyik kedvenc online játékom - League of Legends - egyik karakterének halloweeni kinézete volt - Bewitching Nidalee -, a másik pedig stílusosan a vámpír. A mellékelt kép mutatja, hogy végül melyik nyert. Az egyik vendég megállapította, hogy kicsit japánosra sikerült a vámpír sminkem, ezért mondhatni hű maradtam a gamer nevemhez is, VampireMiyu. :) A művér és a fogak ugyan lemaradtak a fotóról, de volt az is. :) 
Nagyon jól sikerült a buli, szinte mindenki beöltözött, és még a kis szörnyetegem is hajlandó volt egy kép erejéig elviselni magán a boszikalapot. Kénytelen voltam egy héttel előrébb hozni az összejövetelt, mivel ezt a hétvégét családom körében töltöttem a Halottak napja miatt. Így le kellett mondanom egy másik halloweeni bulit is, valamint tegnap volt a Holnemvolt Parkban a Youkai Matsuri is, ami miatt még most is sajog pici szívem. De hát nem lehet egyszerre két helyen lenni.

Visszatérek most már újra a heti rendszerességgel feltöltött bejegyzésekhez, és a következő két posztban ismételten hozok egy kis szösszenetet a függöny mögül, valamint rólam is többet tudhattok meg. :)


P.S. Ami kimaradt, hogy milyen zenére is írtam az 5. fejezetet :)


0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.