Nevek bűvöletében

12:20


Előfordult már veletek is, hogy véletlenül a saját nevetekbe botlottatok? Az új társaságban/munkahelyen/tanfolyamon volt még egy személy, akinek ugyan az volt a neve, mint Nektek? Biztos vagyok benne, hogy megtörtént. Na de olyan, hogy minden egyes új közegben van egy? Várjatok, fokozom picit, nem is egy, hanem három vagy négy?!? Őrület! Amióta elkezdődött a változás életemben, lépten-nyomon ilyen meglepő találkozásaim vannak. Talán ezzel jelzi az Univerzum, hogy jobban kellene becsülnöm és szeretnem a saját nevem? Mikor egy-egy ilyen eset megtörtént az utam elején, még nem akartam túl nagy jelentőséget tulajdonítani neki, de azonnal feltűnt, hiszen korábban nagyon ritkán találkoztam saját nevemmel. 
Amikor viszont már komolyan elkezdtem ezen gondolkozni, az a Belső Írás nevezetű tanfolyam után volt. Hatalmas áttörést értem el ezen a kurzuson saját lelki fejlődésem terén, mivel már az első percek is azonnal lehengereltek. Beléptem az ajtón egy szombati reggelen, és a két nő, akik előttem érkeztek, a saját keresztnevemen mutatkozott be! Vicces jelenet volt, amikor mindhármunkban előtört a felismerés, miszerint ugyan az a nevünk. Előző hétvégén pedig egy Betűvetés nevezetű tanfolyamon vettem részt, amire négy Andrea jelentkezett. Ugyan csak ketten voltunk - a másik két druszám utolsó pillanatban lemondta, de még így is elképesztő, hogy mostanában milyen gyakran találkozok ezzel a névvel. :)

Nektek is vannak ilyen tapasztalataitok? Mennyire szeretitek saját neveteket? Esetleg azt is tudjátok, hogy mit jelent?

1 megjegyzés

  1. Ehhez csak annyit, hogy:
    - Jól van, Panna, folytasd kérlek!
    - Na de melyik? - kérdezi mind a két Panna, egyszerre. :D
    Igazából oviban volt egy másik Pannám, az évfolyamon van még egy Panna, s van egy osztálytársam Panna, szóval tele vagyok Pannákkal. :))
    Pedig azért az Andrea sem, meg a Panna sem egy elterjedt név. Vagy mostanában lett csak az. :))

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.