Meglepetésekkel teli október

11:30


Bátran merem most már kijelenteni, hogy a 2015-ös évben ez a hónap lesz a kedvencem. Még csak most kezdődött, de már szeptember elején vad izgatottsággal vártam szinte minden egyes napját. Telis-teli van rengeteg lehetőséggel, melyeket meg is ragadtam, és a csodákat, melyeket magában rejt, álmaim megvalósítására használom. Rettentően sűrű lesz, de már most imádom! Beiratkoztam egy írói kurzusra, mely által fejleszthetem íráskészségemet és új technikákat leshetek el mentoromtól. Ez egy hétvégét vesz majd igénybe, így két teljes napra fejtágításban lesz részem. :D El sem tudom mondani, mennyire izgatott vagyok emiatt, hiszen már csak a megnevezése is meglehetősen tetszetős: Teljes elmés írás, mely a kreativitásra épül, és a teljes agy használatát gyakoroltatja – magyarul összemossa a jobb és bal agyféltekés írás előnyeit. Jobb agyféltekés rajzolásról mindenki hallott már, na de milyen a jobb agyféltekés írás? Ezt fogom nem is olyan sokára saját bőrömön - vagy inkább mondhatnám hogy elmémen - megtapasztalni. :)

Ugyan jelentkeztem egy nagyobb lélegzetvételű képzésre is, viszont az sajnos nem indult, pedig az utolsó hétben mindent megtettem, hogy elég jelentkező gyűljön össze. Újra komolyabban is a japán nyelv tanulására akartam adni a fejem, egy 2 féléves tanfolyam keretein belül, de sajnos a mai reggelen közölték velem a kellemetlen hírt, miszerint nem indul. :( Az írás mellett Japán is a régi nagy álmom, de úgy látszik, ez még várat egy kicsit magára. Lehet most nem ennek jött el az ideje. Talán ebben az időszakban az írásnak és a regényemnek kell az előtérben lennie, hogy minél több időt tudjak erre fordítani. De nem adom fel azt a vágyamat sem, hogy megtanulok japánul, hiszen egy leírhatatlan, mindent elsöprő vonzalmat érzek iránta. :)

Egyébként is nehézkesen indult volna, mivel a hétvégére lebetegedtem, és nem úgy tűnik, mintha már jobban lennék. De ebben a "kényszerszabadságban" is van valami jó, hiszen mivel dolgozni nem mehetek, lesz egy teljes hetem arra, hogy olvassak, írjak és a blogot fejlesszem. Van pár tervezett javítanivaló az eddigi fejezetekben is, amiket most végre lesz lehetőségem újra átvenni és rendezni.

Nem utolsó sorban a betegség és fejtágítás mellett egy kis szórakozást is megengedek magamnak, hiszen ha október, akkor Halloween! Kis lakásomat borzongató palástba öltöztetve beöltözős összejövetelt szervezek, mely szintén régi vágyam volt, és most végre meg is valósíthatom. Majd hozok nektek néhány képet, persze csak a vállalható kategóriából. :)



Amint látjátok, igen csak elfoglaltnak és izgalmasnak ígérkezik ez a hónap, ezért is vártam hihetetlen izgatottsággal. 

2 megjegyzés

  1. Jaj, kedves An!

    Irigylésre méltó hónapod lesz, komolyan, még nagyon az elején vagyunk, én már unom. Nem is unom, inkább félek egy kicsit, tudod, nálunk most jön az őszi szünet, aztán mindenből meghúzzák a jegyeket. Amikor azt hiszem, ez a hét végre laza lesz, és erre betolnak egy-egy röpit, vagy t.z-t, esetleg "kázméros szöveget", s olyan arcokat vágok, amik nem illendőek egy képernyőre. Na de, itt nem én vagyok a téma. Szóval.

    Ez az íráskurzus szuperül hangzik! Kíváncsi vagyok majd a tapasztalataidra, meg minden jobb féltekés dologra! ;) Bár szerintem az írást tanulni nem lehet, kell legyen alapból az embernek egy kis érzéke (mint Neked), s azt kell fejleszteni tovább. :)
    Japán világa engem sosem vonzott igazán, viszont vannak az ilyen tucat japánrajongó gyerekek, akik most jöttek a divatba, biztos azoktól rémültem meg. Te viszont (ha jól olvastam) '89 óta boldogítod a Földet, biztos volt időd kitapasztalni Japán szépségeit! Nálunk volt lehetőség Japán tanulásra, de elbocsájtották a tanárt. :(
    Gyógyulgass meg hamar! Jah, Halloween kihagyhatatlan, hiába nem magyar kultúra. ;))

    Kellemes Októbert!
    Panni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Panni!

      Igen, ez sajnos így szokott lenni, valamilyen ördögi indíttatás hatására a tanárok ilyenkor leküzdhetetlen késztetést éreznek arra, hogy kicsit megnehezítsék a kedves diákok napjait.

      Az írói tanfolyamot nagyon várom, majd hozok róla beszámolót, hogy milyen is volt és mit sikerült megtanulnom, ami a továbbiakban majd a hasznomra válhat. Próbálok elvárások nélkül nekivágni, de hazudnék ha az mondanám, hogy nem számítok valamilyen áttörésre. És persze köszönöm a bókot is, aranyos vagy! ;)

      A "japánrajongó gyerekek" akikre Te gondolsz, valószínűleg mind anime fanok, akik conra járnak és az a menő, aki a legharsányabban képes hülyét csinálni magából. Legalábbis nekem ez jött le arról az egyetlen conról, amire elmerészkedtem. Nem szeretem a tömeget, az anime/japán rajongásom pedig megmarad magamnak, nem osztozom ordítozó tömegekkel ebben. :) Nagy terveim vannak a jövőre nézve a nyelvvel, ki szeretnék menni Japánba és ott élni és dolgozni pár évet. Nálam nem merül ki az animekben az, hogy szeretem Japánt. Rajongok mind a kultúráért, a társadalmi felfogásukért, szokásokért és még sorolhatnám. Magát a nyelvet pedig csodálatosnak tartom. :)

      Már most azon pörgök, hogy minek öltözzek be Halloween-ra, pedig még messze van. :D Imádom a beöltözős bulikat, ilyenkor ki tudom élni egy másik kreatív oldalamat is - nagyon szeretek sminkeket készíteni. :)

      Igyekszem meggyógyulni, mert így nem sok mindent tudok sajnos csinálni, pár programot már le is kellett mondanom. :( De ami késik nem múlik, mindent be lehet pótolni :)

      Kitartást a dogákhoz és jó szünetet! ;)
      An

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.