Work in progress

10:34




Aki szemfüles volt, észrevehetett pár változást az oldalon, melyek egy része már elérhető, néhány viszont még feltöltés alatt áll. Kapott a blog egy menüsort, ezáltal remélhetőleg könnyebb lesz a navigáció is az oldalon. Feltöltöttem a „Tartalom” részt, ahol rendezve, témakörönként szortírozva megtaláljátok az eddigi bejegyzéseket. A „Rólam” fül alatt olvasható lesz egy kis szösszenet, ezzel is szerettem volna, ha jobban megismertek engem is, ergo ki is az, aki itt a blogon sorokba rendezi a gondolatokat. És ha már ismerkedés, akkor nem maradhat el a történet szempontjából sem egy kis útmutató, melyet a „Fülszöveg” rejt magában. Aki esetleg még nem kezdett volna bele a történetbe, mindenképp olvassa el ezt a rövid kedvcsinálót, aki pedig már olvasta, azért, hogy egy kis utalásmorzsához jusson a folytatást illetően. :) Végül, de nem utolsó sorban megtalálhatjátok még az „Ajánlott oldalak” menüpontot, ahová a linkcserék kerülnek majd, mely magában foglalja a látogatni érdemes, hasonló témájú blogok listáját egy-egy rövidebb leírással fűszerezve. Ezenfelül az oldalt egy chat felülettel is elláttam, szóval lehet most már instant üziket is hagyni nekem. :)


Megmondom őszintén, nagyon élvezem a blog fejlesztését, leginkább azért, mert mindent magam csinálok. Izgalmas új dolgokat megtanulni és hasznosítani, a Google pedig mint tudjuk, a barátunk és készségesen segít szinte mindenben. :)

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.