Hello September

3:41


Elérkezett a szeptember, és ezzel együtt a nyár is véget ért. Az idő is kezd egyre jobban lehűlni, de igazából nem is bánom, már túl hosszú volt ez a kánikula. Meghazudtolva nyári mivoltomat, nem nagyon bírom elviselni az ilyen forró napokat, hacsak nem vízparton vagyok. Szerencsére ebben is volt részem a meleg hónapok alatt, és ha pár szóban kellene összegeznem, akkor azt mondanám, hogy életem egyik legjobb nyarát tudhatom magaménak minden téren. Rengeteg élménnyel gazdagodtam mind nyaralások, mind pedig saját lelki és írói fejlődésem terén. Nagyon sok mindent megtanultam és megtapasztaltam leginkább önmagammal kapcsolatban és ennek hatására már az írás is egyre jobban megy, és teli vagyok számtalan új ötlettel.

És persze nem utolsó sorban egy újabb fejezetet is hoztam most Nektek. Sokat dolgoztam rajta amikor az időm engedte, mivel a történet szempontjából egy nagyon meghatározó rész következik, és most éreztem úgy, hogy sikerült elérnem a kívánt formát. Kutatómunkát is végeztem mind szakirodalom, mind pedig hasonló jegyeket magában hordozó művek terén - mint H. P. Lovecraft, csak hogy a legnevesebbet említsem -, hogy még érzékletesebben és hitelesebben fejezhessem ki a történteket. Ebből azért már erősen gyanítható az a vonal, amelyet követni szeretnék, de erről majd később részletesebben is be fogok számolni. :) 

Az őszi hónapokkal elérkezett a változások ideje is, hiszen ilyenkor ezernyi színben pompáznak a fák és a természet is készül a régi dolgok elhagyására, hogy majd megújuljon. Sokan az elmúlás időszakának is nevezik, de szerintem ennek a megnevezésnek egy elég erős negatív vonzata van. Inkább tekintek úgy rá, mint a változást előkészítő ciklusra, mely magában hordozza az új ígéretét.


És ha már változás, akkor a blogot is picit át szeretném alakítani, hiszen kezdő bloggerként még sok mindent nem tudtam, hogy mit és hogyan kellene csinálnom. Pár új modullal fog hamarosan bővülni az oldal és ezentúl folyamatosan javítgatni és szépíteni fogom mind megjelenésben, mind pedig tartalomban. :) Egy-két nagyobb volumenű projektet is elkezdtem már kidolgozni, hamarosan olvashatjátok is majd ezeket. Az eddig közzétett fejezetekben is megejtettem néhány kisebb javítást, de csak szerkezeti, stilisztikai változtatások, semmi komolyabb tartalmi átírás nem történt.

Jó olvasgatást kívánok a fejezethez, remélem a Ti tetszéseteket is elnyeri majd az események alakulása, én legalábbis nagyon élveztem ennek a fejezetnek az írását. Mivel egy korábbi bejegyzésemben már említettem a zene erőteljes hatását, ezért szeretném most megosztani veletek azt a számot, amelyet ennek a résznek az alkotása közben hallgattam és inspirált a tökéletes hangulat megteremtésével. Kíváncsi vagyok, hogy rátok milyen hatást gyakorol a zene, szóval kérlek ne habozzatok, osszátok meg velem élményeteket ezzel kapcsolatban. :)









0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.