Kezdetek kezdetén - avagy miért indult a blog

13:36

Sziasztok!

Sokan tudjátok rólam, hogy a világon mindennél jobban szeretek írni, és tele vagyok rengeteg ötlettel. Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy végre a nagyközönség - azaz elétek tárjam legelső regényemet, melynek címe: Lelkem sötét éjszakája.

Hosszú alkotói folyamat alatt jutottam el ide, hogy szárnypróbálgatásként megmutassam nektek ezt a művet, hiszen már lassan tíz éve írom. Elég rögös utat jártam be, teletűzdelve izgalmakkal, kudarcokkal, fejlődéssel, írói válságokkal és áttörésekkel, mint ahogy azt egy írópalántának kell. Az évek során sokszor nem volt időm vagy energiám felvenni a fonalat és újra nekilátni az írásnak, vagy egyszerűen csak nem jött az ihlet. Így aztán tíz év távlatában már egészen másképp látom a történetet is, mint amikor elkezdtem. Sokszor mosolyt csal arcomra, amikor visszaolvasom tizenéves gondolataimat, hogy akkor mi is volt számomra fontos és hogyan képzeltem el akkor a világot magam körül. Azóta rengeteget változott a hozzáállásom a dolgokhoz, amit az évek során szerzett tapasztalataimnak köszönhetek. De úgy érzem, hogy megérte a várakozást, és így egy sokkal értékesebb és érettebb művet tudhatok a magaménak, hiszen az ez idő alatt átélt élethelyzetek, találkozások és elválások nélkül nem tartanék ott, ahol most vagyok.

Már párszor belekezdtem a blogos akcióba is, de mindig kudarcba fulladt. Leginkább azért, mert nem voltam megelégedve a regényemmel. Most viszont úgy érzem, hogy megfelelő lesz az a bűvös első fejezet is, amit már ezeregyedszerre is átírtam, mivel mindig találtam benne valami kis hibát itt-ott.

Ezennel szeretném elétek tárni legnagyobb álmom egy kis szeletkéjét. :)

Jó olvasgatást!

An

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.